Το σύστημα θα υποστηρίζει δυο βασικούς τύπους εκθέσεων στις οποίες θα μπορούν να συμμετέχουν πιστοποιημένοι εκθέτες και αγοραστές οι οποίοι έχουν εγγραφεί στο σύστημα και έχουν δημιουργήσει κατάλληλο αναλυτικό προφίλ.
Οι τύποι των εκθέσεων που θα υποστηρίζει το σύστημα είναι οι εξής
1) Συνεχής εικονική έκθεση παραγωγών – προϊόντων
Η έκθεση αυτή θα είναι μια μόνιμη εικονική έκθεση στην οποία όλοι οι πιστοποιημένοι εκθέτες θα συμμετέχουν με το βασικό προφίλ που έχουν δημιουργήσει στο σύστημα παρουσιάζοντας αναλυτικά τα προϊόντα τους και γενικότερα τις δραστηριότητές τους.
2) Εξειδικευμένες εικονικές εκθέσεις που θα λαμβάνουν χώρα σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα
Οι εκθέσεις αυτής της μορφής θα είναι πιο εξειδικευμένες. Θα δημιουργούνται δυναμικά από το σύστημα διαχείρισης εκθέσεων και θα έχουν ειδικότερα χαρακτηριστικά όπως
– συγκεκριμένη διάρκεια (ημερομηνία έναρξης – λήξης)
– θα αφορούν ενδεχομένως συγκεκριμένα προϊόντα ή κατηγορίες προϊόντων (π.χ. έκθεση οίνου)
– Οι εκθέτες που είναι πιστοποιημένοι στο σύστημα θα δηλώνουν συμμετοχή σε αυτές (δεν θα συμμετέχουν αυτόματα όλοι οι εκθέτες που είναι πιστοποιημένοι στο σύστημα). Οι συμμετέχοντες θα δημιουργούν (από κατάλληλο διαχειριστικό), ειδικό προφίλ για την συγκεκριμένη έκθεση προβάλλοντας τις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων που υποστηρίζονται στην έκθεση.
Η πλατφόρμα ψηφιακών εκθέσεων εκτός από τις εικονικές εκθέσεις, δίνει τη δυνατότητα υποστήριξης και φυσικών εκθέσεων ή και μεικτών διοργανώσεων που περιλαμβάνουν
– Φυσική έκθεση σε εκθεσιακό χώρο στην οποία συμμετέχουν σε φυσικό επίπεδο εκθέτες παρουσιάζοντας τα προϊόντα τους
– Παράλληλη εικονική έκθεση στην οποία μέσω της πλατφόρμας οι εκθέτες παρουσιάζουν τα προϊόντας τους μέσω του προφίλ που διαθέτουν στο σύστημα
– Αγοραστές που θα επισκεφθούν τη φυσική έκθεση και έχουν τη δυνατότητα (μετά από εγγραφή τους στην πλατφόρμα) να αναζητήσουν παραγωγούς και προϊόντα και να οργανώσουν μέσα από την πλατφόρμα (πριν από την έκθεση) φυσικά ραντεβού για συναντήσεις με παραγωγούς στη διάρκεια της έκθεσης.
– Αγοραστές που δεν θα επισκεφθούν τη φυσική έκθεση αλλά μπορούν μετά από αναζήτηση προϊόντων και εκθετών να οργανώσουν εικονικές συναντήσεις μέσω Video Conferencing ή Chat χρησιμοποιώντας τις αντίστοιχες υποδομές που παρέχει η πλατφόρμα.
Συχνές ερωτήσεις
- Συνεχής εικονική έκθεση παραγωγών – προϊόντων
- Εξειδικευμένες εικονικές εκθέσεις που θα λαμβάνουν χώρα σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα
Η έκθεση αυτή θα είναι μια μόνιμη εικονική έκθεση στην οποία όλοι οι πιστοποιημένοι παραγωγοί θα συμμετέχουν με το βασικό προφίλ που θα πρέπει να έχουν δημιουργήσει στο σύστημα, παρουσιάζοντας αναλυτικά τα προϊόντα τους και γενικότερα τις δραστηριότητές τους.
Η έκθεση αυτή δεν θα έχει συγκεκριμένες ημερομηνίες έναρξης ή λήξης. Θα είναι ενεργή και διαθέσιμη για «εικονική επίσκεψη» συνεχώς χωρίς περιορισμούς και θα προσφέρει όλες τις υποδομές επικοινωνίας μεταξύ αγοραστών και εκθετών – παραγωγών (Chat, Virtual Meeting, Video conference κ.λπ.).
Η συμμετοχή των εκθετών – παραγωγών που είναι εγγεγραμμένοι στο σύστημα θα είναι αυτόματη σε αυτό τον τύπο έκθεσης από τη στιγμή που δημιουργούν και οριστικοποιούν ολοκληρωμένο προφίλ τους στο σύστημα. Αν το θελήσουν οι παραγωγοί θα έχουν τη δυνατότητα να απενεργοποιούν το προφίλ τους για κάποιο διάστημα, οπότε σε αυτή την περίπτωση δεν θα εμφανίζεται στις αναζητήσεις των αγοραστών.
Οι μη έχοντες ΑΦΜ μπορούν να συνδεθούν είτε με Google Gmail, είτε με Microsoft Account, είτε με Linkedin.
Οι εκθέσεις αυτής της μορφής θα είναι πιο εξειδικευμένες. Θα έχουν συγκεκριμένη διάρκεια και θα αφορούν συγκεκριμένη γκάμα προϊόντων.
Θα δημιουργούνται δυναμικά στο σύστημα διαχείρισης εκθέσεων και θα έχουν ειδικότερα χαρακτηριστικά όπως:
• συγκεκριμένη διάρκεια (ημερομηνία έναρξης – λήξης),
• θα αφορούν συγκεκριμένα προϊόντα ή κατηγορίες προϊόντων (π.χ. έκθεση οίνου),
• Οι παραγωγοί που είναι πιστοποιημένοι στο σύστημα θα δηλώνουν συμμετοχή σε αυτές (δεν θα συμμετέχουν αυτόματα όλοι οι εκθέτες που είναι πιστοποιημένοι στο σύστημα).
Οι συμμετέχοντες θα δημιουργούν (από κατάλληλο διαχειριστικό), ειδικό προφίλ για την συγκεκριμένη έκθεση προβάλλοντας τις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων που υποστηρίζονται στην έκθεση.
Το σύστημα θα υποστηρίζει αυτόν τον τύπο εκθέσεων, δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας από το διαχειριστικό ειδικού προφίλ έκθεσης στο οποίο θα ορίζονται κατ’ ελάχιστο τα εξής:
• Όνομα έκθεσης
• Διάρκεια έκθεσης (Ημερομηνία έναρξης – λήξης)
• Κατηγορίες προϊόντων που σχετίζονται με την έκθεση
• Περιγραφές
Οι παραγωγοί – εκθέτες του συστήματος, θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής στις παραπάνω εκθέσεις, δηλώνοντας συμμετοχή και ορίζοντας ειδικό προφίλ έκθεσης.
Το σύστημα θα διευκολύνει τη δημιουργία του ειδικού προφίλ κάθε παραγωγού δίνοντας τη δυνατότητα αυτόματης αντιγραφής στοιχείων από το γενικό προφίλ, που θα πρέπει ήδη να διαθέτει ο εκθέτης, και διαμόρφωσής του σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες της ειδικής έκθεσης (π.χ. εμφανίζοντας διαθέσιμές μόνο τις κατηγορίες προϊόντων της ειδικής έκθεσης).
Επιπλέον το προφίλ θα μπορεί να περιέχει εξειδικευμένες περιγραφές, μπροσούρες, Video με βάση το θέμα της έκθεσης.
Επίσης, τα προϊόντα του προφίλ, θα περιορίζονται από τις κατηγορίες που έχουν προσδιοριστεί στη συγκεκριμένη έκθεση.
Για κάθε εξειδικευμένη έκθεση, το σύστημα θα δίνει τη δυνατότητα διαφοροποίησης της εμφάνισης των οθονών εισόδου στο σύστημα για τους Αγοραστές και Αναζήτησης προϊόντων – εκθετών από τους αγοραστές και τους επισκέπτες.
Οι διαχειριστές του συστήματος θα έχουν τη δυνατότητα να ορίσουν κάποιες βασικές παραμέτρους που θα δίνουν τη δυνατότητα διαφοροποίησης της κάθε έκθεσης σε επίπεδο εμφάνισης – προβολής της έκθεσης. Ενδεικτικά αναφέρονται παρακάτω:
• Λογότυπο έκθεσης
• Εικόνα – background
• Βασικά χρώματα σελίδας
Όλοι οι αγρότες έλληνες πολίτες έχοντες ΑΦΜ και είναι γραμμένοι σε ένα από τα παρακάτω Μητρώα:
MAAE, Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Οικοτεχνίας (KHMO), Εθνικό Μητρώο Αγροτικών Συνεταιρισμών και άλλων συλλογικών φορέων, Ομάδες Παραγωγών (Ο.Π.).
Ενας έλληνας αγοραστής μπορεί να συνδεθεί με Κωδικούς Taxisnet για να έρθει σε επικοινωνία με έναν εκθέτη.
Η προσφερόμενη πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να πραγματοποιεί αναζητήσεις προϊόντων – εκθετών με πολλαπλά συνδυαστικά κριτήρια αναζήτησης. Ενδεικτικά αναφέρονται παρακάτω τα βασικά κριτήρια αναζήτησης:
- Κατηγορία – Υποκατηγορία προϊόντος: Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα επιλογής μιας ή περισσότερων κατηγοριών προϊόντων αναζήτησης
- Χαρακτηριστικά προϊόντων: Πρόσθετα χαρακτηριστικά αναζήτησης των προϊόντων – παραγωγών
- Διαθέσιμα πιστοποιητικά: Τα πιστοποιητικά που έχει διαθέσιμα ο Εκθέτης και σχετίζονται με τη προϊόντα και τη διαδικασία παραγωγής τους.
- Περιοχή (Νομός, Δήμος κ.λπ.) έδρας παραγωγού
- Πεδίο ελεύθερου κειμένου αναζήτησης το οποίο θα χρησιμοποιείται για αναζήτηση με βάση το όνομα και/ή την περιγραφή του προϊόντος, την επωνυμία, το ονοματεπώνυμο του παραγωγού κ.λπ.
- Online παραγωγοί: Το σύστημα έχει ένδειξη για τους εκθέτες που είναι online τη δεδομένη στιγμή που πραγματοποιείται η αναζήτηση. Ο χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να περιορίσει τα αποτελέσματα της αναζήτησης στους εκθέτες που είναι συνδεμένοι στο σύστημα τη στιγμή της αναζήτησης.